onsdag 2 mars 2011

Vasalopp i antågande

Vasaloppet är nära. Som vi har väntat! Nu i veckan laddar jag med att jobbar en massa och mysa bort kvällarna. Nejdå, jag försöker göra lite nytta också. Jag har tvättat, handlat mat, lagat mat samt införskaffat energi-gel och nya superstrumpor att tävla i. Idag blir det lite skidor, imorgon blir det lite vallning och på fredag blir det avfärd.

I helgen hade jag minisemester med mamma och pappa, innehållandes en ledig dag med längdåkning, en finmiddag, en finfrukost, en hotellnatt, en öl och lite bastande. Härliga tider.



Lunch och skid-VM på Solbrännet

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig helg! Kul med mammsen- och pappsenbesök!Kom igen med laddningen inför helgen nu!!!, jag ger dig lite energi härifrån huvudstaden och håller allt jag kan för att det ska gå bra för dig på söndag. Nu jävlar! =)

    SvaraRadera
  2. Tack för härliga dagar! Längtar tillbaka.....

    SvaraRadera