måndag 25 april 2011

Sluttampen

Nu går vi in i sista veckan. Om en vecka är jag arbetslös, men jag är långt ifrån bitter. Troligtvis blir det aktuellt med nån intervju i Göteborg snart, jag är inte så orolig över jobbiten.

Påsken här har varit underbar vädermässigt, ungängesmässigt och matmässigt. Dessvärre har jag jobbat och inte kunnat njuta fullt ut av solen, men jag har sett till att vara ute och sprungit och cyklat före och efter jobbet i alla fall, alltid nått! Efter jobbet på påskafton var vi här hemma och hade knytis, det var verkligen jättegott och trevligt. Igår påskdagen hade jag den äran att få bjuda Erika och Rickard på middag, det var super att träffa dem igen, som jag har längtat! Labben Gibson var såklart också med, han fyllde ett år igår, grattis till honom.

Lite bilder från Påskafton!
Delar av buffén. Omelett med trattkantarellstuvning närmast.

Mikaela bjöd på finfina ägg

Elin hugger in

Jakob, Jossi och Mikaela

Till efterrrätt påskägg med godis och jordnötcookies

Veronica och Tom

Rom och cola

Sista veckan består av:
- Förhoppningsvis något skidpass på fjället i solen
- Personalfest på Ösjöstugan
- Jobb varannan dag ungefär
- Umgänge med Nina och Jon och co.
- Cykling
- Afterski1000
- Petter på Rudolf
- Avslutningspersonalfest med temat Sommar
- Städa, packa, dra söderut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar