söndag 21 november 2010

Festligt värre!

Söndag igen och jag sammanfattar såhär:

Veckans...

roligaste var gårdagens 25-årsfest som var helt fantastisk! Jag slogs under kvällen av hur många fina vänner jag har som är så snygga, roliga, generösa, påhittiga, genuina och glada! Tusen tack till er som kom och förgyllde kvällen!

skönaste var dagens skidpass på Lugnet tillsammans med Anna Niklasson som hälsar på från Jönköping. ÄNTLIGEN! Det kändes helt ok med tanke på festen igår och att det var första passet för säsongen.

insikt är att jag älskar vintern! Sommar är varmt och skönt, vår är positivt och härligt och höst är mysigt. På vintern huttrar jag ikapp med minusgraderna, svär över bilrutor som måste skrapas och cykellås som fryser igen, men när jag är i skidspåret, när jag tänker på härliga upplevelser i svenska fjällen och när jag tittar på vinterstudion så inser jag att det är vintern som är grejen!

nyttogöra är att jag påbörjat en session akupunktur på en kompis som har haft ont i låren ett tag, vi får hoppas att det hjälper.. Med tanke på hennes starka reaktioner under behandlingen så borde det ju i alla fall ha någon effekt... :)

träningsmängd blev 6 timmar fördelat på 6 pass och höjdpunkten var självklart dagens skidåkning. Jobbigast var ett cykelpass på motionscykeln på Källkraften och trevligast var distanslöppasset med Matilda runt om i stan i måndagskväll.

bubblare blir nog det mousserande vinet vi drack igår innan gästerna började ramla in, jag vet inte vad det hette men det var bubbligt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar