måndag 20 december 2010

Apropå sist på bollen


Jag var en hårsmån från att ringa in till Krister i P3 idag apropå att vara sist på bollen, vilket var dagens tema. Men eftersom jag körde bil, det var snörök och halt så skippade jag. Vad det handlar om är att jag idag har sotat för att jag var så seg i starten, sist på bollen, inte fick tummen ur, you name it, när det gäller köp av vinterjacka. Jag tvingades till en omväg via Östersund på min resa upp till Funäsfjällen för att få tag på min Fjällräven Expedition i rätt storlek och rätt färg. Den är slut på nätet och på alla butiker i hela Dalarna eftersom alla hann upptäcka vilken superjacka det är innan mig. Jag säger bara GOD JUL Maja!

Nu sitter jag här hos morfar på Frösön och myser, men nu ska jag ut i kylan, dags för dagens träning: jogg bort till Friskis&Svettis, styrketräning med fokus bål, ben och säte, sedan jogg hem. Heja!

2 kommentarer:

  1. nämen!! Välkommen in i fjällräven-klubben :) kör hårt! vinterkramar

    SvaraRadera
  2. jamen där ser man! Känns bra :)

    SvaraRadera