söndag 5 december 2010

Hemma vs borta

Hemma igen eller hur man ska uttrycka det. Tillbaka i Falun skulle man också kunna säga. Men var bara lugna, jag har inte blivit utslängd från fjällen utan åker tillbaka upp på onsdag med lite mer packning. Att jag var tvungen att åka hem igen beror på att jag måste avsluta jobbet på Primärvårdsrehab, klippa mig och besikta bilen i Rättvik. Det ligger på en aning skulle man kunna säga!

Helgen har varit bra, allt har gått enligt planen för min del. Det enda som inte går enligt planen är snöandet i Ramundberget. Vår slogan "Bara äkta vara" syftar på natursnön och frånvaron av snökanoner. Just nu sticker gräset fram i backarna, förhoppningen är att öppna anläggningen nästa helg men eventuellt blir det förskjutet ytterligare...
Det var aningens kylslaget när vi intog lägenheten i fredags men tre lager raggsockor gjorde susen

Köket hade viss potential, Hemtrevligt värre!

Avsaknaden av ugn blir en utmaning för en matlagningsnörd som jag. Men jag är inte orolig, jag kommer nog bli mätt ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar