söndag 16 januari 2011

Den som väntar på nått gott



Jag står i butiken idag och det är extremt lugnt, lågsäsong kallas det tydligen. Jag överväger att gå ut och gasta "Kom och köp!" men eftersom jag är trött efter gårdagens sena sänggående så ids jag inte. Istället står jag och drömmer om framtiden. Inget storslaget, bara några timmar framåt. Om några timmar sitter jag på motionscykeln på gymmet, ytterligare nån timme framåt tittar jag sportspegel, för att sedan låta det övergå i Solsidan och sedan mycket troligt i Timeout. Jag som inte är någon hängiven TV-tittare ser framemot en TV-kväll just idag tack vare säsongspremiären av Solsidan. Jag fullkomligt ÄLSKAR.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Okej... nu gör jag mitt tredje försök att lägga in en kommentar =)
    Visst är solsidan bra? Jag kommer också sitta bänkad i kväll, längtar! /E

    SvaraRadera
  4. Hihi, jag såg det, bra att du äntligen fick till det=) Ja, solsidan är grymt, nästan lika bra som Mia&Klara. Längtar jag med...

    SvaraRadera