tisdag 22 februari 2011

Materialist javisst?

Det ligger inte för mig egentligen att shoppa, konsumera och vara en prylgalning men ändå slinker jag dit ibland och jag lyckas alltid hitta så bra argument för mina inköp, det är ju inte så att jag inte behöver de nya prylarna, de fyller ju alltid en bra funktion. Som mina två senaste inköp; att slippa bli snöblind och kunna åka skidor utan att behöva rätta till stavremmen varannan kilometer är väl det minsta man kan begära? Förutom de snygga Blizbågarna ovan (ang färgen så skyll inte på mig!) så har jag införskaffat remmar i stl M istället för L och jag kände direkt idag på första passet att det var skillnad till det bättre. Jag ser ju också denna lilla tendens till prylhets som en del i arbetet att bli en fullfjädrad cyklist lagom till Vätternrundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar