söndag 27 mars 2011

Åre

Vad har hänt här då? Inte mycket, det är tydligen ingen som har uppdaterat bloggen på ett tag. Så typiskt att man ska få lov att göra allt själv jämt om det ska bli nått! ...


Jag tog lite semester och drog till Åre med tre kollegor på Topsport, Lisa, AT och Jossi. Trots hosta, en botoxincident, kraftigt snöfall och många stängda liftar så hade vi det riktigt fint! Jag hade inte mycket annat att välja på än att haka på när det bjöds på skogsåkning, vilket jag inte ångrar. Det var helt otroligt med all den snön! Jag ramlade ett antal gånger men det gjorde bara ont en gång. Vi hann även på Johnossikonsert på Bygget, riktigt bra drag! Jag planerar att lägga ut lite bildbevis från trippen så småningom, håll utkik...







Pga vädret var alla liftar högre upp stängda så det blev inget åk från Åreskutans topp tyvärr. Vi fick nöja oss med området kring VM6:an, VM8:an och bort mot Björnen, och en dag åkte vi bort till Tegefjäll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar