söndag 28 november 2010

Rapport från en Xperia

en mobiltelefon med större måndagsexplarskomplex än sony ericsson xperia får man ju leta efter. det har tagit ungefär femton minuter att manövrera sig fram till skrivläge. meen jag är inte bitter, har ändå inget bättre för mig sittandes i bilen på väg mot vemdalen som nästa anhalt. vi lyssnar svensktopp, läser på om rockerskidor, njuter av snötäkta vyer utan för fönstret och följer längdåkarnas framfart i finland

resanupp var inte lika mysig, SJ lever upp till  sitt rykte, mer om det sen...

2 kommentarer:

  1. Är du på väg upp nu?=) Jag måste ju komma och hälsa på! Tränar stenhårt med knäet för att kunna besöka dig i vinter=)

    SvaraRadera
  2. Nej i helgen var jag på 80-årskalas hos morfar. Nästa helg flyttar jag! Ja, jobba på med knät, du är så duktig!

    SvaraRadera