måndag 13 december 2010

Bistert

Idag: Lucia. Fina grejer. Dessvärre har jag varken fått nån pepparkaka eller lussebulle, men däremot glögg och det är jag tacksam över! Klicka för att läsa om en Luciamyt: Luciamyt.

Träningen idag: Eftersom det är riktigt bistert, typ -25, så kändes inte skidor så aktuellt. Det blev istället ca 30 min jogg runt i byn och sedan 30 min styrketräning hemma på det.

Gör: Tittar på hjältar på tvn och kan inte låta bli att imponeras och bli väldigt rörd. Grymt av Sanna att ha styrkan att livrädda två barn samtidigt, av Agneta som vara handlingskraftig nog att söka upp Karin i sin lägenhet där hon låg med brutet ben i flera dagar och av Alexandra som inte låter amputation av händer och fötter bli begränsande, för att bara nämna några. Härligt!

Borde göra: Plugga

Gör imorgon: Evakuerar sittliften i Östhang! Jag ska hänga i klättersele massor av meter upp i luften och träna så jag känner med redo om oturen skulle vara framme. Spännande värre. Men troligtvis blir det väldigt kallt för en fryslort som mig. Jag ska försöka klä mig så bra jag bara kan, jag återkommer med resultatet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar