måndag 10 januari 2011

Tre på tapeten

3 decimeter av den vita varan har fallit från skyn idag, Ramundberget tackar och tar emot. Nu är det vinter på riktigt!

3 lediga dagar har jag haft nu och det har varit mycket skönt, det här kan man ju lätt vänja sig vid.

3 skidpass har jag hunnit med under de lediga dagarna och jag har sluppit träna själv eftersom jag fått sällskap och lite tekniktips av min vän Micke, tack för det! Dessutom har jag fått köra lite hund, och det var verkligen på tiden!

3 blåmärken i form av innebandybollar har jag kvar på benen efter förra veckans innebandyträning, vi får se vad resultatet blir idag, träning kl 19...

3 timmar studerande blev det idag då jag hade det avslutande mommentet på akupunkturkursen, ett seminarium via internet. Äntligen klar!

3 gånger så mycket kalorier som jag troligtvis behöver vanligtvis under en dag har jag satt i mig idag, bland annat en utsökt 2-rätterslunch på Mor Brittas på Ramundbergets fjällgård. Jag erkänner, jag är ett matvrak.

Mor Britas Krog & Restaurang

2 kommentarer:

  1. Gött med snö Maja, det va ju på tiden.

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns riktigt gött! Det är sååå fint här nu. Imorgon -7 och sol och vi ska ut på långpass runt i spårsystemet=)

    SvaraRadera